Forum Vampire Diaries & The Originals

Lokalizacja: Forum > Pomysły > Pomysł na nazwę gry
27 styczeń 2015 o 19:03:26 - (2868 dni temu)
VampireDiaries
Wampir



Posty: 69
Dołączył(a): 12 sie 2014
Litry krwi: 835

Białe piórko
Podawajcie swoje pomysły na nazwę gry. Gra polegać będzie na walce pomiędzy grupami bohaterów i zniszczeniu ich głównej siedziby. W grze będą dostępne umiejętności, czary, magiczne przedmioty i mikstury itp.

Moje propozycje są takie:
Wampiry kontra Hybrydy
Vampire Destination

Jakie są Wasze propozycje? (Mile widziany skrót V... D... np. Vampire Demons)



Zapraszam do odwiedzania i polubienia: demotywatory.net
Dzięki :)
27 styczeń 2015 o 19:12:50 - (2868 dni temu)
ManiaPlum
Świeżak



Posty: 16
Dołączył(a): 27 sty 2015
Litry krwi: 460

Wyobraźcie sobie taką gra fabularna dla kilku osób, gdzie można by wybrać stronę Wiedźmy, Wilkołaki, Wampiry i Pierwotni. Potem walczyć o wpływy, aż do przejęcia miasta. Takie piękne...
Co do propozycji to... Nie mam kompletnie pomysłu, ale bardzo mi się podoba Vampire Demons.
27 styczeń 2015 o 20:26:42 - (2867 dni temu)
ulalala70
Wampir



Posty: 32
Dołączył(a): 11 paź 2014
Litry krwi: 1925

Ja mam ustalenia z czatu spisane odnośnie postaci, itemów itd.

Czas i miejsce akcji: teraźniejszość, Mystic Falls

Rasy: wampiry, wilkołaki, hybrydy, czarownice, duchy, łowcy, podróżnicy, pierwotni

Bohaterowie: Damon Salvatore, Stefan Salvatore, Elena Gilbert, Caroline Forbes, Tyler Lockwood, Enzo, Bonnie Benett, Jeremy Gilbert, Katherine Pierce, Klaus Mikaelson, Elijah Mikaelson, Rebekah Mikaelson, Kol Mikaelson, Mikael Mikaelson, Esther Mikaelson, Carol Lockwood, Liz Forbes, John Gilbert, Alaric Saltzman, Isobel Flemming, Matt Donovan, Liv Parker, Luke Parker, Kai Parker, Jo Parker, Sheila Benett, Vicki Donovan, Annabelle, Pearl, burmistrz Lockwood, Jenna Sommers, Mason Lockwood, Jules, Hayley Marshall, Silas, Amara, Nadia Petrova, Qetsiyah, Atticus Shane, Marcel, Davina, Dhalia, Finn Mikaelson, Meredith Fell

Słabości ras:
-wampiry-słońce, werbena, drewno, zaproszenie do domu, wyrwanie serca, głowy, skręcenie karku, zauroczenie przez pierwotnych, ugryzienie wilkołaka, ogień, urządzenie Gilberta, linia rodu, wysuszenie, lekarstwo
-pierwotni-kołek z białego dębu, zaproszenie do domu, sztylet z popiołem z białego dębu
-czarownice-śmiertelność, nadużycie czarów
-duchy-izolacja, magia
-wilkołaki-dekapitacja, wyrwanie serca, tojad, urządzenie Gilberta, złamanie karku, czary
-łowcy-śmiertelność
-podróżnicy-śmiertelność
-hybrydy-oderwanie głowy, wyrwanie serca, magia, werbena, tojad, sire bond

Zdolności ras:
-wampiry:
Nieśmiertelność
Szybka regeneracja
Szybkość
Siła
Zmysły - mogą usłyszeć szeptane rozmowy, nawet w oddalonych budynkach, wyczuwają zapach krwi i rozkładających się ciał. Wampiry widzą w całkowitej ciemności.
Kontrola emocji - nadprzyrodzona zdolność do kontrolowania i manipulowania własnymi emocjami oraz innych.
Kontrola snów - mogą manipulować snami i podświadomością oraz obdarzać koszmarami lub świadomymi snami.
Perswazja - wampiry mogą sterować umysłami oraz zmieniać/usuwać wspomnienia.

-wilkołaki:
Szybka regeneracja - wilkołaki posiadają nadludzkie zdolności regeneracyjne, co oznacza, że jeśli się kiedykolwiek zostaną zranieni, ich rany niemal natychmiast się zagoją. Jak wampiry, mogą uleczyć się z najbardziej ciężkich urazów, w porównaniu jednak jest to wolniejszy proces.
Szybkość - wilkołaki są o wiele szybsze od ludzi. Niektóre wilkołaki okazują się być tak samo szybkie jak wampiry, a inne nie. W postaci wilka ich prędkość jest większa.
Siła - wilkołaki są znacznie silniejsze od ludzi. W ludzkiej formie nie są aż tak silne jak wampiry, jednak podczas pełni są wstanie je pokonać.
Zmysły - wilkołaki mają niezwykle rozwinięte zmysły węchu, wzroku, smaku oraz słuchu. Niektóre wilkołaki są w większym stopniu wyczulone na jeden z tych zmysłów, jak np. Jules, która potrafiła wytropić wampira lub Tyler, który w kawie wyczuł werbenę, co jest rzadko spotykane ponieważ kawa dobrze izoluje smak werbeny.
Zręczność - wilkołaki mają nadludzką zręczność. Mogą skakać, wspinać się, rzucać lub biegać niesamowicie szybko bez żadnego trudu czy wyczerpania.
Wytrzymałość - wilkołaki przechodzą przez więcej traum niż ludzie, chociażby podczas pełni, gdy doznają urazów w trakcie przemiany. Ich ciało przystosowane jest do ogromnego bólu. Podczas intensywnego wysiłku nie odczuwają nagłego zmęczenia.
Ugryzienie wilkołaka - ugryzienie wilkołaka jest śmiertelne dla wampira, lecz nie dla pierwotnego. Jeśli jednak wilkołak ugryzie pierwotnego, to ugryziony doświadczy halucynacji i innych efektów ubocznych.
Złość - kiedy wilkołak jest wściekły, jego gniew zwiększa siłę oraz inne umiejętności w krótkim czasie, co daje im przewagę nad wampirem.
Zmiennokształtność - podczas pełni księżyca, przemieniają się w wilki.

-hybrydy:
Nieśmiertelność - jest to kolejna zaleta wampirzej części, którą posiadają hybrydy. Są nieśmiertelni, dzięki szybkiej regeneracji ich rany błyskawicznie się goją. Jedyny sposób aby pozbawić hybrydy życia odcięcie głowy lub wyrwanie serca.
Siła - hybrydy są silniejsze od wilkołaków i wampirów. Podobnie jak gatunki tworzące, moc hybryd rośnie wraz z wiekiem. Znacząco starsze wampiry mogłybyć silniejsze od młodych hybryd, jednakże hybryda w podobnym wieku do danego wampira, jest znacznie silniejsza. Ray Sutton, pomimo tego iż nie ukończył przemiany w hybrydę, był o wiele silniejszy od Damona Salvatore, i prawie go zabił, jednak ten został uratowany przez swojego młodszego brata.
Szybkość - hybrydy są niezwykle wytrzymałe, szybkie i zwinne, zarówno w postaci człowieka jak i wilka. Ta cecha również wraz z wiekiem ulega wzmocnieniu.
Zręczność - hybrydy dorównują zręczności wampirom.
Zmysły - hybrydy posiadają wyostrzone zmysły, podobnie jak wampiry i wilkołaki. Po wilkołakach "odziedziczyły" niezwykle czuły węch. Po wampirach natomiast, super słuch, dzięki któremu mogą usłyszeć rozmowy osób znajdujących się w dużych odległościach od nich.
Super odporność - dzięki wampirzej krwi, hybrydy są niezwykle odporne na ból. Mają jednak słabości takie jak werbena czy tojad.
Szybka regeneracja - dzięki wampirzej krwi ich regeneracja jest bardzo szybka. Nawet jeśli zostaną zabici w szybkim czasie powrócą do życia.
Perswazja - podobnie do wampirów, hybrydy są w stanie używać perswazji. W łatwy sposób mogą wymazać lub zmienić wspomnienia ludzi. Mogą też zmusić ich do wykonywania ich poleceń.
Kontrola emocji - zdolność do wyłączania emocji, przydatna gdy chodzi o poczucie winy.
Kontrola snów - mogą manipulować snami i podświadomością.
Kontrola przemiany - jest to zdolność do przemiany w wilka, zależnie od woli hybrydy. Przemiana wiąże się z dużym bólem.
Zmiennokształtność - zdolnność do przemian w wilki.

Czarownice:
Przywoływanie - akt odwoływania się albo wzywania wyjątkowych form energii przez skupianie na zewnętrznych źródłach prądu.
Prekognicja - akt przepowiadania przyszłych wydarzeń opartych z percepcji pozazmysłowej.
Perswazja - czarownice mogą kontrolować oraz manipulować umysłami ludzi.
Zadawanie bólu - akt tworzenia i zadawania bólu ludziom, a zwłaszcza wampirom.
Kontrola nad żywiołami - akt kontrolowania i manewrowania elementami powietrza, ziemi, ognia, i wody
Rzucanie zaklęć - akt zmieniania i/lub panowania nad sytuacją przez wykorzystanie czarów, przekleństwa, lub rytuału, itd.
Telekineza - akt kontrolowania i manewrowania ruchem przedmiotów przez umysłowy wpływ.
Termokineza - zwiększenie temperatury krwi do stanu wrzenia przez umysłowy wpływ. Jak na razie Davina jest jedyną czarownicą, która może tego dokonać.
Sporządzanie eliksirów - akt mikstur browarniczych i eliksirów z cudownymi właściwościami.
Umiejętności sensoryczne - niektóre czarownice, jak Davina, są w stanie zmysłowo wykryć magię.
Nadzwyczajne dary - niektóre czarownice posiadają dar od natury, który jest wyłącznie ich cechą. Sophie Deveraux ma dar przepowiadania kiedy dziewczyna jest w ciąży.

Duchy:
Nieśmiertelność - duch jest nieśmiertelny, będzie istniał zawsze i nigdy nie umrze.
Opętanie - duch może manipulować sobą tak, by sprawiać wrażenie osoby żywej duszą, umysłem oraz ciałem.
Telekineza - duchy potrafią przenosić obiekty, a także ludzi.
Teleportacja - duchy, dzięki nadprzyrodzonym mocom, mogą przenosić się z jednego miejsca do drugiego.
Nienamacalność

Łowcy:
Duża siła.
Nieuleganie perswazji.
Wytrzymałość fizyczna.

Podróżnicy:
Magia, ale słabsza niż czarownic.
Opętanie.
Nieuleganie perswazji.

Itemy:
krew wampira, werbena, tojad, pierścień na słońce, kołki, kajdany na czarownice, bransoletka dla Mikaela, urządzenie Gilberta, pierścienie dla wilków, pierścień Gilberta, kompas Gilberta, księgi czarów, krew Klausa, accendant, sztylety na pierwotnych, ostrze Papy Tunde, kołek z białego dębu, wisiorek Eleny, kamień księżycowy, krew sobowtóra, nóż Podróżników, gwiazdka Daviny, kamień wskrzeszenia

Plansze:
dom Salvatorów, Eleny, Pierwotnych, Lockwoodów, Parkerów, Bonnie, Matta, Alarica, Caroline
cmentarz
katakumby
krypta
piwnica Lockwoodów
las
bagna
pola np. kukurydzy
wieś
kościół
posterunek
liceum
ulice MF
grobowiec Silasa
jaskinie
Grill
wodospad
domek Eleny nad jeziorem
szpital

Czynności:
bieganie skakanie sen perswazja czar całowanie branie przedmiotu seks jedzenie picie walka rozmowa skradanie atak ucieczka



A pomysł na nazwę gry: Mystic Falls-Bloody Fight
27 styczeń 2015 o 20:44:23 - (2867 dni temu)
syl
Hybryda



Posty: 283
Dołączył(a): 7 paź 2014
Litry krwi: 2595

Białe piórko
nazwa nie musi być z Mystic Falls, bo fanów TO odstraszy :)
nazwa moze ang. wersje "wojna stworzeń" albo "demony stworzeń"


KILL HER AND THE BABY, WHY SHOULD I CARE?!
27 styczeń 2015 o 20:47:07 - (2867 dni temu)
kivi
Pierwotny



Posty: 148
Dołączył(a): 3 paź 2014
Litry krwi: 1145

vampire desire, vampire destruction, vampire domination, vampire devotion...

Teraz co do samej gry. Szczerze to ja trochę nie mam wyobrażenia jakby to miało wyglądać, chodzi mi o to jakie mamy ograniczenia, co jesteśmy w stanie zrobić, bo wyobraźnie to mamy raczej nieograniczoną,co udowodniłyśmy z dziewczynami na czacie :D
Jestem za tym żeby wprowadzić jakąś fabułę, bo sama nawalanka trochę mało zachęca.
Pomysł z walką o wpływy w mieście bardzo mi się podoba do tego rozmaite frakcje wilkołaki, wiedźmy ,wampiry, hybrydy itp.
Tutaj jednak znowu nasuwa się pytanie czy to jest wykonalne, bo trzeba będzie zrobić sporo projektów. Tak sobie wyobrażam ,że fajnie by było jakby na początku zrobić "panel postaci" gdzie można ustawić płeć, wygląd, podstawowe atrybuty i rasę. Może np. kobieta miałaby dwa kolory włosów albo krótkie długie, faceci brodę albo wąsa :P. Nic bardzo skomplikowanego żeby nie tworzyć miliarda tekstur, ale żeby każdy mógł się upodobnić np. do Eleny czy nie wiem...Klausa :D i żeby na pierwszy rzut oka odróżnić wampira od hybrydy. Każdy poziom to mógłby być boos :D
Jako potencjalnego człowieka od dźwięku interesuje mnie też czy będzie jakaś "dzwiękowa" interakcja z otoczeniem. Czy będą słyszalne kroki, wiatr, wycie wilkołaka, czy raczej skupimy się na chrumkaniu rodem z minecrafta. Tzn. wiem że postacie nie będą ze sobą rozmawiać bo głosu nikt podkładać nie będzie, jeśli już to jakiś czat?

Na czacie wymienialiśmy się pomysłami na nazwę miasteczka w którym akcja miałaby się rozgrywać i przewaga głosów była za Mystic Falls ja np. myślałam żeby nie być aż tak oczywistym i przerobić to na jakieś...Mystic Fools, Mystic Food żeby było zabawniej :D

Moglibyśmy też każdej z ras zostawić takie same słabości i zdolności jak w serialu i dodatkowo wprowadzić jakieś itemki rodem z TVD np. kompas gilberta na wilkołaki, czy sztylety na pierwotnych itp.

Generalnie jestem bardzo pozytywnie nastawiona i w razie czego chętnie pomogę mam już ponad 2 gb różnych dźwięków i podkładów muzycznych niestety nigdy nie tworzyłam gry więc proszę się z liczyć z debilnymi pytaniami :P
27 styczeń 2015 o 21:22:18 - (2867 dni temu)
szulu
Nocny Łowca



Posty: 198
Dołączył(a): 13 lis 2014
Litry krwi: 1045

Białe piórko
Lepiej jakby to był Nowy Orlean niż Mystic Falls fajniejszy klimat


28 styczeń 2015 o 9:15:17 - (2867 dni temu)
VampireDiaries
Wampir



Posty: 69
Dołączył(a): 12 sie 2014
Litry krwi: 835

Białe piórko
Klimat najlepiej zrobić pośredni, może jednak jakiś las między Mystic Falls, a Nowym Orleanem? Gdzie trzeba będzie chronić bram do danego miasta.

Skupmy się najlepiej na jakiejś fajnej nazwie dla TVD i TO.



Zapraszam do odwiedzania i polubienia: demotywatory.net
Dzięki :)
28 styczeń 2015 o 11:19:33 - (2867 dni temu)
kivi
Pierwotny



Posty: 148
Dołączył(a): 3 paź 2014
Litry krwi: 1145

Też moze być , ale to by musiał byc duży las :D

1
 2 

Dodaj odpowiedź:


Aktualnie Online
Aktualnie serwis przegląda 0 zalogowanych użytkowników, wśród nich są:
Brak zalogowanych.


Statystyki
Liczba użytkowników: 8047 ♥ Liczba tematów: 916 ● Liczba odpowiedzi: 22950 ● Nowy użytkownik: Paulq300
Mój profil
Nazwa użytkownika:


Hasło:




Nie masz konta? Zarejestruj się.
© Copyright 2014-2022 VampireDiaries.pl
Do góry - Pełna wersja serwisu
Ta strona używa ciasteczek (cookies) i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie i zarządzanie, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.