Aktorzy The Vampire Diaries w Polsce?!

qanything    1 kwiecień 2017    126

Na facebookowej stronie Comic Con Warszawa pojawiło się głosowanie, odnośnie do tego, obsadę jakiego serialu chcecie zobaczyć w Polsce na Comic Con?


 Bitwa toczy się między ''Teen Wolf'' i ''The Vampire Diaries'' [można głosować również na serial ,,The 100''] także jeżeli chcecie zobaczyć kogoś z obsady danego serialu w Polsce, to zapraszamy do głosowania.





To nie prima aprilis.
Tagi: tvd, obsada w polsce, comic con warszawa 2017
Kategoria: VampireDiaries > Inne

Napisz komentarz

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.


Komentarze (126)
Dabien - 14 kwiecień 2017 o 13:42:28 - (13 dni temu)

Powinni się najpierw gwiazdami zająć, a nie cosplayerami.

Nynaeve - 14 kwiecień 2017 o 12:48:22 - (13 dni temu)

Będzie Charles Dance z "Gry o tron" (Tywin Lannister). I to jest chyba jedyna gwiazda, którą mogą się w tej chwili pochwalić. Chyba najpierw powinni zająć się zapraszaniem gwiazd, a nie prowadzić rozmowy na miesiąc przed wydarzeniem.

charlotteD - 13 kwiecień 2017 o 23:22:31 - (13 dni temu)

No... "Aktor grający Finna" faktycznie ma teraz tyle z TVD wspólnego ze olaboga :| wiedzialam, że nikogo ciekawego nie zobaczę :/

Dabien - 13 kwiecień 2017 o 22:19:53 - (13 dni temu)

Lindsay Morgan już się wykręciła od Comic Conu.

Nynaeve - 13 kwiecień 2017 o 10:13:41 - (14 dni temu)

Szczerze mówiąc to bardzo profesjonalnie go nazywają ;p
Ciekawe czy też tak z nim prowadzili rozmowy z aktorem grającym Finna ;p

_Ola_ - 13 kwiecień 2017 o 9:04:54 - (14 dni temu)

Na instagramowym koncie Comic Con jest, że będzie aktor grający Finna

Kama - 12 kwiecień 2017 o 22:35:29 - (14 dni temu)

Byłam raz na Crimson Sky Con spotkanie z fanami. Było świetnie. CC Warszawa można się wybrać, ale zależy kto przyjedzie. Finn bedzie,a czy to potwierdzone.?

Adria - 12 kwiecień 2017 o 22:30:41 - (14 dni temu)

Byl post na serialomaniaku, zakladam, ze tam adminki nie publikuja postow z dupy.. chociaz... xD

Nynaeve - 12 kwiecień 2017 o 22:28:38 - (14 dni temu)

A to jest sprawdzone info? Bo z tego co widziałam to tylko to napisał ktoś w komentarzach i to jeszcze bez nazwiska tylko "aktor grający Finna". I potem jeszcze ktoś odpisał, że jej się Comic Cony pomyliły ;p

Adria - 12 kwiecień 2017 o 22:04:15 - (14 dni temu)

Casper Zafer (Finn) będzie gościem CCWarsaw <3

charlotteD - 12 kwiecień 2017 o 2:06:32 - (15 dni temu)

@Aurorarebekah nooo, jakby miał się gdzieś pojawić Sharmana z Morganem w Polsce to nic by mnie w domu nie utrzymało :((( Ale pewnie można pomarzyć :( Jak ktos przyjedzie to jakieś zapchajdziury pewnie :(

Aurorarebekah - 11 kwiecień 2017 o 22:29:09 - (15 dni temu)

@charlotteD znalazłam swoją bratnią dusze! ;D z ust mi to wyjełaś. Sharman to życie, nooo ;(
Jakby jeszcze Morgana i Gilliesa sprowadzili to by było idealnie, ale to sie nijak juz teraz ma do TVD i TW

charlotteD - 11 kwiecień 2017 o 22:05:11 - (15 dni temu)

Jak sprowadza Sharmana to zapomnę o tym, że TVD przegrało xD Nie wiem co on w sobie ma, ale jak go widzę to zachowuje się jak 13 latka :P Ideal, ideał, ideał </3

CarolineLy - 11 kwiecień 2017 o 13:25:31 - (16 dni temu)

Teen Wolf wygrało głosowanie ;-;

Aurorarebekah - 11 kwiecień 2017 o 11:36:34 - (16 dni temu)

No właśnie o co chodzi?;/ nawet info z ,,aktualizacją" znikneło. Niby już wszystko było ustalone, a teraz co? Cisza...

Dabien - 10 kwiecień 2017 o 17:31:19 - (17 dni temu)

To będzie w końcu ten rewatch czy nie?

IvyAllen - 10 kwiecień 2017 o 15:30:20 - (17 dni temu)

Tego się przecież nie da wybrać. Bo jak można po między trzema najlepszymi serialami :(

Enzolover - 9 kwiecień 2017 o 23:22:34 - (17 dni temu)

No to sobie obejrzeliśmy ;)

Nynaeve - 9 kwiecień 2017 o 15:47:04 - (18 dni temu)

Mnie to wcale nie dziwi. Spodziewalam sie tego. Jak tydzien czasu tworzyli newsa o tym co dalej na stronie bedzie i to dopiero po wielkiej dyskusji na czacie na ten temat. Nie wiem po co ta aktualizacja newsa sie pojawila skoro znowu olewka.
Zaraz pewnie sie ktos pojawi i bedzie pisac ze oczywiscie cos robia, ale...
Zawsze cos robia, a najlepiej to widac po tym, ze jak czegos sie nie podesle to nic nie bedzie np. spoilery, wywiady.

Widocznie jak do tej pory klikalnosc na stronie sie zgadza i nikomu sie nie spieszy ;p

orydzynals - 9 kwiecień 2017 o 15:00:09 - (18 dni temu)

Ja szczerze mówiąc nie wiem o co chodzi z tym rewatchem nadal. Było coś pisane, że będą materiały promocyjne, potem nagle tylko info, że dyskusja od rana będzie wisieć. Myślałam, że się zbieramy jakoś, żeby oglądać razem tak jak to było teraz w piątki/soboty rano. Jest jakaś godzina od której zaczynamy oglądać i potem mamy jakieś 5 dni na dyskusję i znowu promocyjne materiały i znowu dyskusja na następny odcinek. A nie ma nic ;p

Enzolover - 9 kwiecień 2017 o 13:56:26 - (18 dni temu)

No i gdzie ten rewatch co ponoć miał być w niedzielę rano?
Jak zwykle olewka, ale na pisanie głupot na czacie to jest czas ;p

harry92 - 7 kwiecień 2017 o 11:03:11 - (20 dni temu)

"zostaly 3 bobry dabien fly cos tam I nnymaeve te Kore nie maja zycia towarzyskiego." xDD

Rydzyk - 7 kwiecień 2017 o 5:58:11 - (20 dni temu)

Ja pierdziele ale tu syf na tym forum hahahaha jestescie zalosni inne strony dzialaja a tu tak chujowe posty ze widze ze wiekszosc poszla stand zostaly 3 bobry dabien fly cos tam I nnymaeve te Kore nie maja zycia towarzyskiego. Masakra. Zapraszam na swoja strobe!!!!!!

Adria - 6 kwiecień 2017 o 21:25:25 - (20 dni temu)

fly :DDDDD

ja proponuję, by przy okazji Pyrkon przemianować na Krakon, Sebastianowi Roche to żadna różnica. ;D

flyhigh123 - 6 kwiecień 2017 o 21:08:47 - (20 dni temu)

Btw, będzie ten re-watch w końcu? I jeśli tak to kiedy? Jest już coś ustalone konkretnie?

flyhigh123 - 6 kwiecień 2017 o 21:01:00 - (20 dni temu)

Sosnowiec, koniecznie. Niby w Polsce, a zagranicą, więc na pewno nie odczują żadnego dyskomfortu XD

Klayley - 6 kwiecień 2017 o 19:42:00 - (21 dni temu)

To ja chcę Katowice. Izka wyślij im na FB listę miast, które mają odwiedzić.

Claire - 6 kwiecień 2017 o 19:40:59 - (21 dni temu)

To ja proponuję Poznań ;p

hopeless_penguin - 6 kwiecień 2017 o 19:35:43 - (21 dni temu)

A ComicCon San Diego w Białymstoku ;p

Adria - 6 kwiecień 2017 o 19:26:42 - (21 dni temu)

ComicConWarsaw musi być w Krakowie, no weźcie ;p

harry92 - 6 kwiecień 2017 o 13:00:01 - (21 dni temu)

pieprzyć jakiś zapyziały Kraków. Wrocław był Europejską Stolycom Kóltury 2016 ;p

Aurorarebekah - 6 kwiecień 2017 o 11:40:30 - (21 dni temu)

Tak! *-* ja w razie co chętnie przenocuje u siebie Zacha i Candice jegby nie było miejsca w hotelu. I Pielc oczywiście jak przyjedzie ^^

hopeless_penguin - 6 kwiecień 2017 o 11:38:03 - (21 dni temu)

@Aurorarebekah i w kazdym miejscu niech zostana okolo tydzien, aby na pewno kazdy znalazl czas aby ich zobaczyc! :D

Aurorarebekah - 6 kwiecień 2017 o 11:10:16 - (21 dni temu)

Niech od razu zrobią wielki tour po Polsce, każde małe miasteczko i wieś odwiedzą i każdy będzie zadowolony.

hopeless_penguin - 6 kwiecień 2017 o 10:57:39 - (21 dni temu)

Skoro Izka może mieć w Krakowie, to ja chcę w Sztokholmie ;DDD

Nynaeve - 6 kwiecień 2017 o 10:25:59 - (21 dni temu)

@Izka12045 Specjalnie dla ciebie zrobią w Krakowie ;p

Izka12045 - 6 kwiecień 2017 o 9:51:07 - (21 dni temu)

a dlaczego ma być w Warszawie a nie w Krakowie nie ma opcji Kraków a nie Warszawa

anetiii19 - 4 kwiecień 2017 o 23:01:27 - (22 dni temu)

Kurdę TVD przegrał jednym głosem rzadko mam czas tu zaglądać i zabrakło tego mojego jednego głosu bo na pewno bym go oddała na TVD :) Moja wina :(

goldbeti - 4 kwiecień 2017 o 20:30:58 - (23 dni temu)

A ja myślę, że dali tą ankietę żeby tylko podbić zainteresowanie tym całym wydarzeniem. Nie zdziwię się jak i tak nikogo nie ściągną.
I jeszcze ludzie piszą w komentarzach żeby ściągnęli Dylana. Lol. Zamiast podać kogoś kto jeździ na takie wydarzenia, np. Ian, Holland itp. to głosują na Dylana, który nawet po stanach nie jeździ na konwenty, jak już to na ten w San Diego.
Ja osobiście bym bardzo chętnie zobaczyła Iana albo J.R., chociaż wątpię żebym kupiła wejściówkę, bo nie lubię takich imprez. Jak już to sobie pochodzę po mieście, a nóż spotkam któregoś :D
A co do TW to jak dla mnie też po s3 był spadek. s4 mi się nie podobał, s5 to dno, dopiero s6 wrócił na właściwe tory.

Annie1602 - 4 kwiecień 2017 o 20:14:08 - (23 dni temu)

Dabien zgadzam się. Kto tam słyszał o TW, mało ludzi ogladało i taki jest fakt. Zadna z moich kależanek nie ogladała TW i nie wiedziała co to jest. Ludzie ogladali GG, TVD, PLL...

Annie1602 - 4 kwiecień 2017 o 20:12:30 - (23 dni temu)

MI bardziej pasowało TVD, jak zaczynałam przygodę z TW to tylko na Dereka jako tako mogłam patrzeć, Stiles i nasz Alpha dzieciaczki i aktorsko to samo. Dopiero w ostatnich 2-3 sie poprawiło i mogłam oglądać. Przez pierwsze się przemęczyłam ogladając.

Adria - 4 kwiecień 2017 o 19:00:38 - (23 dni temu)

Teen wolf od s4 zalicza spadek. S5 był masakryczny. Niemniej koniec końców jest serialem o lepszym poziomie od TVD.
ja z kolei ze względów sentymentalnych głosowałam na VD, jednak nie płaczę, że wygralo TW, na TW też mogę jechać. Choć pewnie nie pojadę, bo mi nie dadzą wolnego.

blondelena - 4 kwiecień 2017 o 18:34:31 - (23 dni temu)

To super,że postarają się ściągnąć kogoś z TVD. Oby się udało.

Dabien - 4 kwiecień 2017 o 18:20:37 - (23 dni temu)

@Buffy ma sporo, ale przeważają dzieci, fanki Dylana, wystarczy popatrzeć po grupach, gdzie sporo osób rzucało TW w 6 sezonie ,bo nie było Dylana.

Dabien - 4 kwiecień 2017 o 18:18:49 - (23 dni temu)

@Buffy Dowaliłaś z tym pocałunkiem, przed Więzniem Labiryntu Teen Wolf w Polsce oglądała garstka w porównianiu do TVD, potem zrobił się nagle wysyp gimnazjalistek, które rzekomo od zawsze to oglądały, a nie ogarniają nic z fabuły, a oglądają tylko po to, by popatrzeć na Dylana.

Buffy - 4 kwiecień 2017 o 18:16:35 - (23 dni temu)

@Dabien - No tak, bo TVD to oglądają sami dorośli lol, Teen Wolf jest emitowany na MTV ale to nie znaczy że oglądają same dzieciaki, litości. Jesteś fanem? Po twoim wpisie wnioskuje że nie, bo gdybyś była to wiedziałabyś że TW ma sporo dorosłych widzów.

Buffy - 4 kwiecień 2017 o 18:14:16 - (23 dni temu)

Teen Wolf stało się popularne dzięki pocałunkowi Stydii w sezonie 3 + dzięki Dylanowi który genialnie zagrał Nogitsune (tak pisali ludzie na twitterze i to właśnie wtedy ja również się w to wkręciłam), a potem to już z górki, bo fabuła była coraz lepsza, a sezon 5 to po prostu sztos. "Teen Wolf" różni się od TVD tym że wszystkie sezony nie tracą na wartości, natomiast TVD było dobre tylko do 3.

Dabien - 4 kwiecień 2017 o 18:05:22 - (23 dni temu)

Widownia Teen Wolfa w Polsce to głównie młodzież w wieku 12-16 i taka w większości głosowała ( TW stało się popularne głównie dzięki Dylanowi i jego roli w Więźniu Labiryntu), mnie ciekawi mnie ilu z tych co głosowało dostanie hajs od rodziców by pojechać i czy będą mieli kiedy, bo oceny trzeba poprawiać, by do podstawówki nie wrócić.

Annie1602 - 4 kwiecień 2017 o 17:49:27 - (23 dni temu)

teen wolf wg. mnie jest za cienkie, tak samo jak jego oglądalność, mnie to dziwi.

Buffy - 4 kwiecień 2017 o 15:57:56 - (23 dni temu)

Teen Wolf wygrało i słusznie, sama głosowałam na TW.

Sweetbitter - 4 kwiecień 2017 o 10:40:58 - (23 dni temu)

Dostałam odpowiedź, że mimo że TW wygrało to trwają rozmowy nad sprowadzeniem ekipy TVD.

Dabien - 4 kwiecień 2017 o 6:02:31 - (23 dni temu)

@Claire na Falconie było jednak troche drogiego sprzętu i troche gwiazd ze świata anime.

_Ola_ - 3 kwiecień 2017 o 22:55:11 - (23 dni temu)

A wiadomo kiedy, tak około, ma być comic con?
Ja w sumie najchętniej zobaczyłaby Paula albo Candince, ale w sumie to nikim bym nie pogardziła ;)

Claire - 3 kwiecień 2017 o 22:25:14 - (23 dni temu)

To wejściówka na 3 dni Pyrkonu kosztuje 80 zł.

Dabien - 3 kwiecień 2017 o 22:20:07 - (23 dni temu)

Nie wiadomo jak tutaj, ja byłam na Falconie tam bilet na caly dzień 80 i wszystko bylo w cenie

Adria - 3 kwiecień 2017 o 22:12:58 - (23 dni temu)

Tymczasem Sebcio Roche będzie na Pyrkonie, a tam podobno fotki i autografy są wliczone w wejściówkę. ;)

Claire - 3 kwiecień 2017 o 22:03:58 - (23 dni temu)

Zdjęcie z Paulem na amerykańskich konwentach kosztuje 75$ a autograf 60$ (Ian 85 i 70), także cenią się xd

aurorarebekah - 3 kwiecień 2017 o 21:49:06 - (23 dni temu)

@Claire jeśli tak to jestem w siódmym niebie :D + kocham TO, ale w pierwszej chwili zastanawiałam si kto to Oliver XD

Nynaeve - 3 kwiecień 2017 o 21:42:14 - (23 dni temu)

Jak zależy od wymagań finansowych to wątpię by przyjechał Paul albo Ian. Oni pewnie mają najwyższe stawki. Matt Davis pewnie się pojawi ;p

Bamon_teammmm - 3 kwiecień 2017 o 21:35:57 - (23 dni temu)

Tvd i tak przegrało :(

Claire - 3 kwiecień 2017 o 21:32:42 - (23 dni temu)

Ale właśnie Max i Sharman często jeżdżą na konwenty, to że nie grają już w TW nie jest przeszkodą. Na konwentach TO cały czas jest ten gościu Oliver, a wystąpił w kilku odcinkach. Jest tani, to go biorą xd

Dabien - 3 kwiecień 2017 o 21:30:05 - (23 dni temu)

Wszyscy chcą Dylana i Ninie, a przecież wiadomo, że żadne z nich nie przyjedzie.

aurorarebekah - 3 kwiecień 2017 o 21:29:48 - (23 dni temu)

Sharman to życie, też bym go chciała *-* ale on tam nie gra już od dawna, jeszcze przed rolą w TO odszedł także tego... Ian też uwielbiam, Holland spoko. A Max też już nie gra od czasów Sharmana :D
Jakby dali aktorów i z tego i z tego to w ogóle byłaby pełnia szcześcia dla mnie. Chociaż moje marzenie najwiekszo to Morgan, Gillies i Claire Holt ;c

qanything - 3 kwiecień 2017 o 21:23:56 - (23 dni temu)

Wszyscy chcą Dylana a on i tak jest chyba bardziej zajęty kręceniem filmu XD

qanything - 3 kwiecień 2017 o 21:23:07 - (23 dni temu)

Dobra słuchajcie, odpisali. W sumie to nie spodziewałam się innej odpowiedzi jak ta, którą otrzymałam. Napisali, że są w kontakcie z obiema obsadami i że w dużej mierze ostateczna decyzja zależy od wymagań finansowych ale chcą zadowolić fanów obu seriali. Informacje będą pojawiać się na stronie Comic Con, pozostaje czekać

Claire - 3 kwiecień 2017 o 21:20:00 - (23 dni temu)

Co do TW to Polske i tak nie stać na Dylana. Pewnie Ian Bohen by przyjechał, bo on wszędzie jeździ, razem z nim Max Carver i Holland. Z TW to ja bym chętnie zobaczyła tylko Shelley i Sharmana.

Claire - 3 kwiecień 2017 o 21:17:55 - (23 dni temu)

Niech ściągają Paula do Warszawy dopóki jest jeszcze zniżka studencka XD Spotkanie go to moje marzenie od gimnazjum, to by było takie piękne. Ale teraz jego dziadkowie są w USA, a on się widuje z nimi co roku, więc ten rok ma już zaliczony, jeśli chodzi o nich. Ale może by się zgodził.

Dabien - 3 kwiecień 2017 o 21:11:00 - (23 dni temu)

Nie każdy gimnazjalista dostanie kase od rodziców. Oba mają mniej więcej taką samą popularność i z powodu kilku głosów mniej skreślić fanów jednego serialu dla drugiego. Gdyby ktoś z TVD przyjechał to ja bym z chęcią pojechała.

Adria - 3 kwiecień 2017 o 21:05:09 - (23 dni temu)

TW obecnie ma większą popularność w Polsce, bo dla Dylana całe gimbazjum ogląda. ;D poza tym myślę, że chyba jednak taniej dla comic Con jest ściągnąć kogoś z TW niż z TVD.

Dabien - 3 kwiecień 2017 o 21:00:03 - (23 dni temu)

Sporo osób pisze do organizatorów, więc może da się coś zrobić.

aurorarebekah - 3 kwiecień 2017 o 20:56:30 - (23 dni temu)

a z tym, że można było tylko na jedno zagłosować, to kompletna paranoja była. w pierwszej chwili sama sie zastanawiałam co wybrać, i myśle, ze duzo głosujących osób mialo ten sam dylemat ;//

aurorarebekah - 3 kwiecień 2017 o 20:53:12 - (23 dni temu)

Muszą coś wymyślić, no bo kurde, gdyby to była jakaś znacząca różnica, jakkolwiek, ale jeden głos? Kwestia sekund, dwie osoby by daly serduszko i by tvd wygralo

qanything - 3 kwiecień 2017 o 20:46:32 - (23 dni temu)

No dokładnie, masakra... Napisałam do nich, zobaczymy

Dabien - 3 kwiecień 2017 o 20:45:29 - (23 dni temu)

Powinni to wziąć pod uwagę, zwłaszcza że można było zagłosować tylko na jeden serial, a tvd i tw mają taką samą widownie.

qanything - 3 kwiecień 2017 o 20:44:46 - (23 dni temu)

Ja też uważam, że jak widzą, jak duże zainteresowanie jest tymi serialami to zyskali by więcej osób zapraszając kogoś i z TW i z TVD

aurorarebekah - 3 kwiecień 2017 o 20:40:55 - (23 dni temu)

JEDYM GŁOSEM? o masakra.
Mysle, ze powinni wziasc pod uwage, ze i to i to ma dużo zwolenników, no kurde to była kwestia szczescia. nie narzekałabym jakby zaprosili kogoś i z tego i z tego bo teen wolfa też bardzo lubie ;]

Annie1602 - 3 kwiecień 2017 o 20:36:29 - (23 dni temu)

Szkoda, zobaczymy co organizatorzy postanowią.

qanything - 3 kwiecień 2017 o 20:22:36 - (24 dni temu)

I PO GŁOSOWANIU, WYGRAŁ TEEN WOLF 1 GŁOSEM :))))))))))

Nynaeve - 3 kwiecień 2017 o 19:53:06 - (24 dni temu)

Ale po Candice to widać było na filmikach z konwentów, że jest taka zdystansowana mocno. Dlatego ta opinia mnie nie dziwi akurat.

qanything - 3 kwiecień 2017 o 19:28:55 - (24 dni temu)

8 głosów ludzie :D

blondelena - 3 kwiecień 2017 o 19:28:06 - (24 dni temu)

@dabien tak,spotkałam. Nie wiem,może akurat miała zły dzień(a właściwie weekend).
Jak już mówiłam,nie to,że jest niemiła-po prostu zimna w porównaniu z pozostałymi

Dabien - 3 kwiecień 2017 o 19:24:11 - (24 dni temu)

@blondelena spotkałaś się z nią na żywo, że tak piszesz? Bo fani raczej piszą, że jest sympatyczna i miła, podobnie jak reszta, w ogóle większość aktorów z TVD jest przyjazna dla fanów.

blondelena - 3 kwiecień 2017 o 19:06:14 - (24 dni temu)

@adria może nie jest tak,że jest niemiła,jest po prostu zimna,z dystansem,nie jest tak bezpośrednia i ''bliska'' fanom jak pozostali
mi tam Forwood czy inne to wszystko jedno.Ja tylko shippuję Delenę

Adria - 3 kwiecień 2017 o 18:54:44 - (24 dni temu)

@blondelena - czemu z wyjątkiem Accoli? wydawało mi się kiedyś, że jak jeździła po konwentach, to robiła miłe wrażenie.

PS podobno ostatnio gdzieś propsowała Trevino i Forwood, czyli wychodzi na to, że po prostu Julie kazała jej gadać o SC. ;p

qanything - 3 kwiecień 2017 o 18:45:08 - (24 dni temu)

Ale lecimy, już tylko 20 głosów :D

blondelena - 3 kwiecień 2017 o 18:30:12 - (24 dni temu)

Fajnie,że chociaż jest możliwość. Ja mieszkam w Hiszpanii i do Barcelony co roku przyjeżdżają. Wszyscy są fantastyczni-z wyjątkiem Candice. Zach,Nate czy Michael Trevino to po prostu marzenie. Zach mnie zaszokował-jest niesamowity(i dużo przystojniejszy 'na żywo' )

Nynaeve - 3 kwiecień 2017 o 18:26:36 - (24 dni temu)

Też pomyślałam o Andresie ;p

aurorarebekah - 3 kwiecień 2017 o 17:46:31 - (24 dni temu)

ja pisałam też do tych co mają wyrąbane na niego, dali serduszka, jest progres :D 40 głosów to pikuś, damy rade

qanything - 3 kwiecień 2017 o 17:41:52 - (24 dni temu)

40 głosów w tyle jesteśmy, napiszcie do znajomych którzy może interesują się tym serialem ja już prosiłam haha

Adria - 3 kwiecień 2017 o 17:39:03 - (24 dni temu)

Przyjedzie David Anders (Uncle John), bo on zawsze obskakuje takie imprezy (tak, jakby ktoś go chciał oglądać po roli TVD, dużo większą liczbę fanów zyskał dzięki iZombie chyba^^)

albo stara Salvatore ;D;D;D to byłby odjazd, nikomu by selfika nie odmówiła xD

aurorarebekah - 3 kwiecień 2017 o 17:37:53 - (24 dni temu)

Malarkey i Wesley to byłby raj jak dla mnie, nikogo wiecej nie chce ;ccc
A i szkoda, że tylko raz można głosować a nie raz dziennie np, mogli by to zrobić gdzieś indziej niż na fejsie bo tam wiadomo-nie da sie. Chociaż z drugiej strony oni niby chcą zobaczyć ile osób chce to a ile to ;/ cóż, czekamy...

qanything - 3 kwiecień 2017 o 17:33:42 - (24 dni temu)

Jejku chętnie bym tam zobaczyła Malarkeya, zobaczymy

qanything - 3 kwiecień 2017 o 17:32:18 - (24 dni temu)

Także głosować! :D

qanything - 3 kwiecień 2017 o 17:32:05 - (24 dni temu)

Odpisali że informacja pojawi się w ciągu 48 godzin i więcej zdradzić nie mogą

orydzynals - 3 kwiecień 2017 o 17:31:24 - (24 dni temu)

Ja tam bym się nie zdziwiła jakby przysłali Zacha, ostatnio go na wszystkie live'y wciskali, pewnie jeszcze Arielle przyjedzie XD

joker - 3 kwiecień 2017 o 17:29:40 - (24 dni temu)

Z obsady teen wolfa mógłby przyjechać Dylan :p Ale to raczej nie możliwe bo jeszcze kręci więzień labiryntu.Fajnie gdyby Paul przyjechał.

Annie1602 - 3 kwiecień 2017 o 17:26:13 - (24 dni temu)

1 kwietnia był artykuł wysłany :)wiec i z tą samą data zostaje opublikowany.

qanything - 3 kwiecień 2017 o 17:19:54 - (24 dni temu)

Doganiamy ich troche w głosach, napisałam do Comic Con kiedy będzie jakakolwiek informacja na ten temat

Dabien - 3 kwiecień 2017 o 16:26:48 - (24 dni temu)

@djbasstronic ale to jest naprawde

aurorarebekah - 3 kwiecień 2017 o 16:02:35 - (24 dni temu)

ooo, Malarkeya też bym chętnie zobaczyła :D to tak na poważnie, nie jak z C&Z ;p

djbasstronic - 3 kwiecień 2017 o 16:01:05 - (24 dni temu)

data dodania 1 kwietnia....dalibyście se już siana xd jeden chamski żart wystarczy xd

Dabien - 3 kwiecień 2017 o 15:56:21 - (24 dni temu)

Ja mam cichą nadzieję na Michaela Malarkeya.

Annie1602 - 3 kwiecień 2017 o 15:50:47 - (24 dni temu)

Ja nawet jeśli byłby zach bym poszła. :)

Aurorarebekah - 3 kwiecień 2017 o 15:25:04 - (24 dni temu)

Candice wezmą, ona nic nie robi więc ma czas. Do tego Zach i będzie ideolo <3 spełnienie marzeń, już załatwiam wejściówke <333

crazolka - 3 kwiecień 2017 o 15:16:02 - (24 dni temu)

W pierwszej chwili się podjarałam ,ale potem entuzjazm opadł. Pewnie faktycznie przyśłą Zacha ,albo kogoś równie ważnego ;d
No ,ale zawsze jest cień nadziei ,że to będzie Paul.

Dabien - 3 kwiecień 2017 o 14:57:15 - (24 dni temu)

Dodatkowo po komentarzach widać, że oba seriale mają podobną widownie, więc raczej nie będą starać ściągać aktorów z jednego serialu kosztem drugich, skoro na jedych głosowało kilka osób więcej.

Dabien - 3 kwiecień 2017 o 14:54:36 - (24 dni temu)

@Annie chodzi o to, że i TW i TVD oba mają równie wysokie zainteresowanie, różnica tylko paru głosów. Chodzi o to, by odrzucać seriale, na które zainteresowanie jest znikome, bo nie opłaca im się ściągać kogoś na kogo przyjdzie tylko 200 osób jak może przyjść 5 razy tyle.
Tak działa"o to przy Falconie, też były głosowania w jedym było GF Darwin i jakiś Youtuber co się anime zajmuje zainteresowanie było podobne więc byli obaj.

Annie1602 - 3 kwiecień 2017 o 14:41:58 - (24 dni temu)

''Nie toczy się bitwa między Teen Wolfem i TVD tylko sprawdzają jakie jest zainteresowanie danymi serialami.'' A to nie to samo :D ? Przecież jeden będzie miał większe zainteresowanie i wygra.

qanything - 3 kwiecień 2017 o 14:07:50 - (24 dni temu)

Chyba, że jeśli TW i TVD mają dużo głosów i zobaczą jakich aktorów można brać pod uwagę jeśli chodzi o przyjazd do Polski i zrobią osobne głosowanie na wybranego aktora, tak jak w przypadku John`a Kavanagh`a

qanything - 3 kwiecień 2017 o 14:05:10 - (24 dni temu)

@Dabien przeglądałam już całą stronę Comic Con i już były tego typu głosowania i ściągali osobę z tej obsady, która wygrała w ilości głosów

hopeless_penguin - 3 kwiecień 2017 o 13:58:04 - (24 dni temu)

Może Plec przyjedzie, w koncu miala niby jakichś dziadków czy kogoś w Polszczy ;p

Dabien - 3 kwiecień 2017 o 13:57:19 - (24 dni temu)

Nie toczy się bitwa między Teen Wolfem i TVD tylko sprawdzają jakie jest zainteresowanie danymi serialami. Skoro więcej ludzi chce zobaczyć aktorów z TW i TVD niż z The 100 to bardziej będą się starać by przyjechali Ci aktorzy których zobaczyć przyjdzie 1000 osob a nie 200.

qanything - 3 kwiecień 2017 o 13:51:42 - (24 dni temu)

ZACH to by było coś, no naprawde postaraliby się XDDDDDDDDDDDDD

hopeless_penguin - 3 kwiecień 2017 o 13:50:53 - (24 dni temu)

ZACH? Pakuje się i jadę do Wawy już, aby sie nie spóźnic <3 ;p

Annie1602 - 3 kwiecień 2017 o 13:34:19 - (24 dni temu)

Tyle to każdy wie, że muszą zapłacić. Chodzi mi o to, że jakis Amerykanin, nie bedzie z drugiego kawałku swiata do Polski przyjeżdżał tylko Paul upiecze 2 pieczenie na jednym ogniu.

Nynaeve - 3 kwiecień 2017 o 13:27:55 - (24 dni temu)

To chyba nie działa na zasadzie, że Paul przyjedzie do dziadków i wdepnie na Comic Con. Oni muszą podpisać umowę i zapłacić za to. Nikt z dobrej woli takich imprez nie obskakuje. Akurat aktorzy TVd chyba mają teraz trochę wolnego, więc być może udałoby się kogoś zaprosić. Pewnie Zacha ;p

qanything - 3 kwiecień 2017 o 12:17:19 - (24 dni temu)

Szkoda, że nie napisali do kiedy trwa głosowanie

Aurorarebekah - 3 kwiecień 2017 o 12:15:44 - (24 dni temu)

Mi prawde powiedziawszy sam Paul wystarczy, zawsze go najbardziej tam lubiłam xD

qanything - 3 kwiecień 2017 o 12:13:01 - (24 dni temu)

Nawet jeśli przyjechałby tylko Paul, przy okazji odwiedzając rodzinke, to warto moim zdaniem, tvd wygra!

Annie1602 - 3 kwiecień 2017 o 12:12:49 - (24 dni temu)

dlatego napisałam, że jezeli chociaz jedną osobę :D

Aurorarebekah - 3 kwiecień 2017 o 12:10:27 - (24 dni temu)

Jakoś nie widzę tego prawde mówiąc, jakies takie malo wiarygodne sie to wydaje, ze ich tu ściągną, ale cóż warto mieć nadzieje :D z Paulem najprędzej ale reszta? Nic, i tak zagłosuje, bo moooooooże jednak coś.... ;)

Annie1602 - 3 kwiecień 2017 o 12:08:24 - (24 dni temu)

Zagłosować zawsze możemy i może im się uda.

qanything - 3 kwiecień 2017 o 12:07:49 - (24 dni temu)

@hope tvd przegrywa tylko 80 głosami, a co to dla tej strony 80 głosów? Nie wiem jak inni, ale ja jestem po prostu ciekawa co dało by się zrobić, przecież to międzynarodowa impreza, kto wie :)

hopeless_penguin - 3 kwiecień 2017 o 12:01:06 - (24 dni temu)

Naprawdę robimy z tego taką wielką sprawę? Podkreślam, że padły tam słowa "postaram się", a nie "zrobimy to".

qanything - 3 kwiecień 2017 o 11:56:38 - (24 dni temu)

TO NIE PRIMA APRILIS!

Annie1602 - 3 kwiecień 2017 o 10:35:16 - (24 dni temu)

Może nie obsadę, ale jakby coś się udało. To jeśliby Paul przyjechał do dziadków w odwiedziny to mógłby za jednym razem i byc na comic con. //Marzeniaaa...

Mój profil
Nazwa użytkownika:


Hasło:




Nie masz konta? Zarejestruj się.
© Copyright 2014-2017 VampireDiaries.pl
Do góry - Pełna wersja serwisu