Cała scena promująca 8.16 -"I Was Feeling Epic"

delena7    7 marzec 2017    48
Na portalu YouTube pojawiła się cała scena promująca finałowy odcinek ''The Vampire Diaries''.



[YOUTUBE]



Stefan: Musiało być coś, czego nam zabrakło.
Damon: Nie. Katherine wygrała. Grała długą grę i w końcu nas pokonała.
Damon: Co?
Stefan: Wcześniej Bonnie serce przestało działać.
Powiedziała, że widziała Elene.
Elena: Damon?
Damon: Elena?

Tagi: tvd, finał, scena, 8.16
Kategoria: VampireDiaries > Zwiastuny

Napisz komentarz

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.


Komentarze (48)
crazolka - 10 marzec 2017 o 22:06:40 - (47 dni temu)

Intensywna ta dyskusja. Co się dziwić. Nic nie wywołuje tam silnych emocji jak Caro i Steroid.

Adria - 10 marzec 2017 o 20:39:41 - (47 dni temu)

Hahaha xD nie mogę xD fani Caroline zawsze dostarczają lolcontentu ;D
Po pierwsze, Caro w dupie miala Stefana, gdy rzekomo tak się przyjaxnili. Po drugie, zmusila go do zwiazku szantazem moralnym, wykorzystujac smierc matki. To babsko jest pozbawione uczuc wyzszych.
I jakie osierocenie, ona nie jest matka malpiatych. Jak cami umarla to osoerocila nolpa, ktorym zajmowala sie wiecej niz caro malpiatkami? ;p
Co do Klausa. Uwielbiam fanow Caro, wg ktorych kazdy ma latac za blondie i zostaje odkupiony jej wagina. Przy tym Stefan taki zly dla niej, Tyler to juz wgl najgorszy.. to Caro nie zasluguje na żadnego z nich.

_Ianowa_ - 10 marzec 2017 o 20:16:34 - (48 dni temu)

Nie porównywałabym Klausa do Damona...

hopeless_penguin - 10 marzec 2017 o 19:48:42 - (48 dni temu)

Ale Caroline nie ma nic wspólnego z Deleną, a skoro jest jego przyjaciółką, to powinna się zmartwić i tym bardziej upewnić, że wszystko z nim w porządku po czymś takim.

A Caroline miała strach w oczach, bo chciała wyprawić takie wielkie wesele, żeby cała wioska o nim gadała, a zabrakło jej czasu ;p
A chęc założenia rodziny z Rick'iem była bardzo widoczna, kiedy olała ich dla Stefana.

Caroline by nie osierociła dzieci, bo ich biologicznymi rodzicami są Alaric i Jo, która już nie żyje.

@Dabien jak to? Pokazywała zdjęcia w telefonie. To to nie wystarczy? ;o

Salvatorka_ - 10 marzec 2017 o 19:45:14 - (48 dni temu)

Okej, dzięki ;)

Nynaeve - 10 marzec 2017 o 19:44:44 - (48 dni temu)

@Salvatorka_ Będzie news z dyskusją i tam są linki do odtwarzaczy.

Dabien - 10 marzec 2017 o 19:42:35 - (48 dni temu)

Będą linki do streamerów w poście o dyskusji.

Salvatorka_ - 10 marzec 2017 o 19:41:26 - (48 dni temu)

Nie wiem czy już było podawane, ale wiadomo, gdzie będzie można obejrzeć odcinek na żywo?

Dabien - 10 marzec 2017 o 19:36:39 - (48 dni temu)

W przypadku Klaroline to nie jest miłość.

Kiedy ona się zajmowała w 8 sezonie tymi dziećmi, bo widziałam jedną czy dwie sceny.

Nie musiała się zabijać, ale mogła zrobić cokolwiek, a nie zrobiła nic, wyskoczyła za to z tym, że kocha tylko jego dobrą stronę,

wampirka15 - 10 marzec 2017 o 19:33:41 - (48 dni temu)

Faktycznie Elena się martwiła. Ale to dlatego, że była sobowtórem i wszechświat nadsyłał jej obrazy (tak samo Katherine).

Oczywiście, że martwiłabym się o kogoś kto przez 3 msc się nie odzywa. Ale starałabym to jakoś zrozumieć, bo przecież jego wielka miłość poszła do jego brata a on liczył że jednak do niego wróci :)

Czy ja wiem czy tak strasznie chciała wyjść za mąż. Przecież jak przyszło co do czego to widziałam strach w oczach, jak Damon jej powiedział, że kontynuują ślub. A co do Ricka... pewnie zrobiłaby to tylko dla dzieci, żeby stworzyć rodzinę :)

Tak samo piszesz, że Bonnie chciała zginąć dla Enza. Caroline miała próbować się zabić i osierocić dzieci? :)

Klaus wyrządził wiele złego.. Ale czy Damon nie jest podobny? (Zabił Jeremiego, Alarica, Masona, próbował Bonnie) a Elka nadal go kocha. Tak samo Enzo (chciał zabić Damona - przyjaciela Bonnie, Elene - przyjaciółkę Bonnie, straszył Matta i Jeremiego, zabijał dla Sybil) a Bonnie go kocha. A więc reasumując miłość jest wstanie wiele wybaczyć :)

hopeless_penguin - 10 marzec 2017 o 19:22:27 - (48 dni temu)

@Nyn ostatnia szansa ;pp

Claire - 10 marzec 2017 o 19:18:39 - (48 dni temu)

Stefan nie dawał znaku życia przez 3 miesiące - masz rację, to wcale nie było podejrzane. A później jeszcze naskoczyła na Elenę, gdy ta zaczęła się martwić i chciała do niego zadzwonić. A od początku 8 sezonu Caroline myślała tylko o June Wedding, nawet Stefan miał tego dość i jej to wypomniał, gdy stał się człowiekiem. Jeszcze co do faktu, że miała go w dupie, gdy służył Klausowi - wtedy też powiedziała Elenie, żeby dała sobie spokój, a nie obchodził ją Stefan, bo miała do seksów Tylera (w 5 sezonie też, więc kogo obchodzi Stefan).

Nynaeve - 10 marzec 2017 o 19:18:23 - (48 dni temu)

Weszłam, bo widzę dużo komentarzy, a tu znowu dyskusja o Steroline. Mogłam się domyślić ;p

Dabien - 10 marzec 2017 o 19:18:20 - (48 dni temu)

@wampirka 1. Czy ty byś się nie martwiła, gdyby ktoś przez cztery miesiące nie dał znaku życia. Nie zadzwonił, nie napisał. Nie musiał się kontaktować z Eleną, ale z Caroline skoro dalej się przyjaźnili mógł utrzymywać kontakt. Elena miała przeczucia, że ze Stefanem dzieje się coś złego. Caroline się nie pofatygowała, by to sprawdzić, a Stefanowi by się miło zrobiło, że jeszcze w MF ktoś o nim pamięta.
2. Czy to, że ktoś ma z kimś chemię upoważnia do pójścia z tą osobą do łóżka? Klaus nie tylko skrzywdził Stefana, ale zabił też Elenę, jej ciotkę, mamę Tylera, nawet ją samą chciał zabić. A ślub ze Stefanem wzięła dla samego ślubu, bo jako jedyna chciała pobiegać w sukience. Nie miała na względzie Bonnie, ani to, że Stefan jest teraz człowiekiem, tylko wizję siebie w suknii ślubnej. Nawet Rica chciała poślubić, byle by tylko był ślub.
3. Skoro zadała takie pytanie to wątpie czy oczekiwała innej odpowiedzi niż to jaka jest wspaniała.
4. Myśleć może myślała, ale nie zrobiła nic by mu pomóc. Zobacz na Bonnie, która była gotowa się spalić, by udowodnić Enzo, że go nie zostawi i zrobi wszystko, by go odzyskać. Co zrobiła Caroline, by włączyć uczucia Stefana? Nic.

_Ianowa_ - 10 marzec 2017 o 19:10:28 - (48 dni temu)

jak czytam o stelenie na endgame to myślę, że oglądam inny serial :)

hopeless_penguin - 10 marzec 2017 o 19:07:28 - (48 dni temu)

A ja myślę, że "I love you, Stefan. The other you. The good you" idealnie definiuje ten związek. Bo Stefan nie jest dobry, może w jakiejś części, ale nie ma czegoś takiego jak dobry i zły Stefan, to po prostu Stefan. Nawet sam Paul mówił przecież, że Stefan jest także zły. Jeśli kogokolwiek Caroline kocha (chociaż ja nie sądzę, że jest do tego zdolna, no ale dobra ;p) to co najwyżej jest to wyobrażenie o Stefanie, które nie jest prawdziwe.

wampirka15 - 10 marzec 2017 o 19:00:28 - (48 dni temu)

@Dabien:

1. Przecież on chciał wyjechać do Portland, więc skąd Caroline miała wiedzieć, że dzieje się coś złego z nim? Może chciał pobyć sam po tym jak jego była dziewczyna spotyka się z jego bratem.

2. Co do "puszczenia się" z Klausem... widać było między nimi chemię, a ze Stefanem jeszcze nie była. Tak, rzeczywiście Klaus zrobił coś złego Stefanowi, ale taka sama sytuacja jest teraz: wzięła ślub z facetem który zabił chłopaka jej najlepszej przyjaciółki. Ale w sumie patrząc na inne pary.. czy inni nie wybaczali sobie gorszych rzeczy? :)

3. Ona nie wymagała od niego, by powiedział jej że wcale nie jest okropną osobą - tylko spytała się ,,Czy jestem okropną osobą?" - różnica ogromna. (umiejętność słuchania ze zrozumieniem :D)

4. Kto powiedział, że gdy on wyłączył uczucia to ona o nim nie myślała? Musiało mi coś chyba umknąć :p

Dabien - 10 marzec 2017 o 18:46:55 - (48 dni temu)

@Wampirka masz rację miłość oparta na przyjaźni jeST trwalsza, ale między Steroline nigdy prawdziwej przyjaźni nie było. Gdzie była Caroline jak Stefan tonął w sejfie, gdzie była jak Klaus miał nad nim władzę, właśnie nie było jej. Gdyby Caroline traktowała Stefana serio, nigdy nie puściłaby się z Klausem, który zrujnował mu życie. Nie wymagała, by od niego, by mówił jej, że wcale nie jest okropną osobą. Nawet w 8 sezonie jej wsparcie dla Stefana wzywa o pomstę do nieba. Gdyby Caroline naprawdę kochała Stefana, nie opuściłaby go, gdy wyłączył uczucia, myślałaby o nim, nie tylko o sobie.

Average - 10 marzec 2017 o 17:59:21 - (48 dni temu)

Ja oglądam na putlocker, bez napisów nawet z samego rana jest online w dobrej jakości :)
Gabrielle_xyz - 10 marzec 2017 o 14:58:21 - (2 godzin i 59 minut temu)

Na jakiej stronie można oglądać najwcześniej najnowsze odcinki tvd ?

hopeless_penguin - 10 marzec 2017 o 17:57:52 - (48 dni temu)

Nie "kochają" tylko kochają. Jakby przyjaciele nie mogli się kochać. To uczucie nie jest zarezerwowane dla par.

Wampirka15 - 10 marzec 2017 o 17:46:27 - (48 dni temu)

Klaus był dobry dla Caroline - popieram, było to widać :)

Elena kocha Stefana i to się nie zmieni. Tylko ja już widzę ich w roli przyjaciół. I w sumie też mam podobna sytuację że swoim byłym. Przyjaźń jest po miłości możliwa (kocham go ale jako tylko przyjaciela i nie chciałabym do niego wrocic), więc rozumiem co Eleną miała na myśli mówiąc "kocham ale nie jestem zakochana". I jeżeli Damon ich nie zahipnotyzuje to myślę że inaczej nie będzie SteLeny (mimo że się "kochaja").

Jak dla mnie Steroline jest prawdziwe (miłości oparte na przyjaźni są trwalsze) ale już nie będę wam opisywać dlaczego, bo i tak macie swoje własne zdanie (które szanuje i sie z niego nie wysmiewam).

A co do ustalania - mnie to po prostu rozbawiło. Ok, widzę że utworzyła sir tu jakaś grupa hejterow, która nie dopuszcza możliwości, że ktoś może myśleć inaczej.

PS. Teraz też możecie wstawić na czat "ej fanka Steroline napisała coś przy scenie nowego odcinka", co więcej osób napisze ze Steroline jest złe :D

Pozdrawiam :)

Karolina - 10 marzec 2017 o 17:40:10 - (48 dni temu)

Jakoś nie wyobrażam sobie powrotu do Steleny. Gdyby założyć,że Damon i Caroline w porozumieniu postanawiają zauroczyć Stefana i Elenę by byli razem to byłby to policzek dla fanów tej pary. Stelena nie byłaby ze sobą dlatego,ze chcą i się kochają tylko dlatego,ze ktoś ich zauroczył i pozbawił wyboru.
Mam nadzieje,że nie pójdą tym krokiem bo będzie to słabe.

Adria - 10 marzec 2017 o 17:31:17 - (48 dni temu)

@nostalgia -a co bylo do ustalania? Ta kretynka miala do niego wąty nie wiadomo o co. :/

Steroline zasluguje na szczescie xDDD to najlepszy dowcip jaki uslyszalam od czasu 'klaus jest taki dobry dla caroline' i 'stefan nie zasluguje na nasza blondyneczke' xD

kaczka - 10 marzec 2017 o 15:51:03 - (48 dni temu)

Wszystkie informacje na temat gdzie oglądać i o której są zawsze wieczorem na stronie

Zaczarowana12345 - 10 marzec 2017 o 15:37:39 - (48 dni temu)

O której godz będzie można to oglafnac i na czym ?

Dabien - 10 marzec 2017 o 14:59:58 - (48 dni temu)

Padło USTALILIŚMY a nie TWÓRCY USTALILI
Umiejętnosc czytania ze zrozumieniem sie kłania

Nostalgia - 10 marzec 2017 o 14:59:27 - (48 dni temu)

A jeśli chodzi o Damona i Caroline to podoba mi się, że na koniec tak w miarę taktownie znormalizowali ich relacje.

hopeless_penguin - 10 marzec 2017 o 14:58:39 - (48 dni temu)

No właśnie, oni się kochają i będą się kochać już zawsze. To, czy są w sobie zakochani to już inna kwestia.
"Ustalilismy ostatnio hierchie" - tylko ja nie widzę gdzie tu jest powiedziane, że to nie my tylko twórcy? ;p Od twórców logicznego myślenia, oczekiwać nie można.

Gabrielle_xyz - 10 marzec 2017 o 14:58:21 - (48 dni temu)

Na jakiej stronie można oglądać najwcześniej najnowsze odcinki tvd ?

Nostalgia - 10 marzec 2017 o 14:56:56 - (48 dni temu)

Jak można pisać, że zapowiada się Stelena endgame? To, że kończy się serial i są w zwiastunie nie znaczy kompletnie nic. Plec najwyrazniej chce przyciągnąć wszystkich, Delena miała już swój zwiastun, a i Klaroline się wcisnęło. 3 najpopularniejsze szipy, logiczne. Jeśli rzeczywiście Stelena będzie endgame to tylko w tak żenującej formie jak piszecie poniżej. Byłoby to jak strzał w kolano zarówno dla fanów DE jak i SE. Pogrzebało by to wszystko. Choć jeśli chodzi o SE to według mnie oni zostali już dawno zrujnowani, w momencie kiedy wyszło na jaw, że sobowtóry są tak zaprojektowane żeby się w sobie zakochiwać.

Claire - 10 marzec 2017 o 14:56:50 - (48 dni temu)

W 8x14, gdy Stefan patrzył na trumnę Eleny to Cade powiedział "I can see why you both love her" - czas teraźniejszy. Elena kocha Stefana, nie jest w nim zakochana, ale go kocha. A Stefan myślę, że nadal jest.

Wampirka15 - 10 marzec 2017 o 14:55:20 - (48 dni temu)

Dabien - chyba wy ustaliliście taka hierarchię, bo na pewno nie twórcy (i chwała im za to) :p

oxygen - 10 marzec 2017 o 14:53:35 - (48 dni temu)

Finał coraz bliżej ...a ja coraz bardzo się denerwuje ! ;/

hopeless_penguin - 10 marzec 2017 o 14:52:43 - (48 dni temu)

Stelena wciąż się kocha. Bardziej niż Steroline, kiedykolwiek. Było kiedyś coś takiego, że Elena mówiła, że kocha Stefana, ale nie jest w nim zakochana.

Dabien - 10 marzec 2017 o 14:47:55 - (48 dni temu)

Ustalilismy ostatnio hierchie szczęście. Stefan, Damon Enzo i Bonnie zaslugują na szczęscie najbardziej potem jest Ric, a na koniec Matt i Caroline

wampirka15 - 10 marzec 2017 o 14:46:40 - (48 dni temu)

@Nynaeve - wystarczy, że wymaże z ich pamięci Caroline i Damona. Przecież Stelena siebie kiedyś kochała... więc to stanie się samoistnie ;)

Claire - 10 marzec 2017 o 14:45:48 - (48 dni temu)

Seroline jako związek zasługuje na długą i bolesną śmierć. I Caroline też przy okazji.

hopeless_penguin - 10 marzec 2017 o 14:42:21 - (48 dni temu)

Stefan zasługuje na szczęście bardziej niż Steroline ;p.

Nynaeve - 10 marzec 2017 o 14:41:17 - (48 dni temu)

Ale głupoty. Damon zahipnotyzuje ich by byli razem? Większego idiotyzmu to dawno nie czytałam.

vanpaia - 10 marzec 2017 o 14:33:14 - (48 dni temu)

@wampirka15
Przeczuwam podobnie.
Mało tego nawet nie zdziwiło by mnie gdyby Damon i Car, odeszli razem z MF ( jako oczywiscie kompani). Plec wspominała coś o zatoczeniu koła w finale, wracając do korzeni sezonu 1 . Zatem Daroline byłoby czymś zaskakującym - zważając na ich relacje od s1 do s8.
Eh,,, się zapędzam :D
Spełnieniem moich pragnień byłoby gdyby odeszli mając wyłączone człowieczeństwo.

Claire - 10 marzec 2017 o 14:32:45 - (48 dni temu)

"Steroline zasługuje na szczęście" XDDDDDDDDDDD

I_always_win - 10 marzec 2017 o 14:15:29 - (48 dni temu)

ostatnie sezony ogladalam na sile ale mimo wszystko jestem przywiązana do tego serialu :/ okropne uczucie ogladac ostatni odcinek

wampirka15 - 10 marzec 2017 o 14:13:29 - (48 dni temu)

Ja też nie mogę uwierzyć, że to już definitywny koniec. A najgorsze jest to, że zapowiada się Stelena endgame...

https://www.youtube.com/watch?v=FC k8_zlt84o - dużo ich razem w tym zwiastunie, myślę, że rzeczywiście Damon zahipnotyzuje Stefana i Elenę, by byli razem. I ten uśmiech Caroline i Damona w 40 sekundzie też jest taki jakiś znaczący :/ W sumie to najgorsze zakończenie jakie mogliby wymyślić (bo obie pary - Steroline i Delena zasługują na szczęście). :)

PaolaiAndrea - 10 marzec 2017 o 13:40:59 - (48 dni temu)

Ja już płaczę, że to koniec....

kolina - 10 marzec 2017 o 12:37:22 - (48 dni temu)

A do mnie własnie nadal nie dociera, że to całkowiecie ostatni odcinek

crazolka - 10 marzec 2017 o 12:14:19 - (48 dni temu)

No ,ładnie się zapowiada... ostatni odcinek TVD :(

PrincessDie - 10 marzec 2017 o 8:38:02 - (48 dni temu)

Ale będę ryczała, nawet jak ten finał nie będzie jakiś niesamowity ( ale dla mnie i tak będzie :)to ten finał będzie pożegnaniem każdego sezonu każdego odcinka, historie które oglądaliśmy szkoda:(

domina01 - 9 marzec 2017 o 22:30:06 - (48 dni temu)

Niby wydaje się że ten finał nie będzie taki zły ale przeczucie mówi że ta urocza scena będzie zepsuta jak i cala reszta... Mimo wszystko będzie ryk :( nie dociera, że to ostatni odcinek :(

Mój profil
Nazwa użytkownika:


Hasło:




Nie masz konta? Zarejestruj się.
© Copyright 2014-2017 VampireDiaries.pl
Do góry - Pełna wersja serwisu